تا زمانی که شما Baseline را ذخیره نکرده نباشید، در فیلدهای مربوط به آن 0 یا Na مشاهده می شود. اما بعد از اینکه یک Baseline را ذخیره می کنید، آنگاه اطلاعات در این فیلدها ظاهر می شود. اما اگر بعد از ثبت Baselineفیلدهای مربوط به آن همچنان خالی می باشد، آنگاه ممکن است فعالیت های شما دارای حالت زمانبندی دستی می باشند و هنوز دارای فیلدهایی از نوع Placeholder می باشند و هنوز تکمیل نشده است.

درحقیقت فعالیت ها حداقل یکی از 3 اطلاعات ضروری برای زمانبندی مثل مدت زمان، تاریخ شروع و یا تاریخ پایان را در اختیار ندارند. در این حالت می توانید اطلاعات مورد نیاز را تکمیل نمایید و Baseline را مجددا ذخیره نمایید و یا می توانید فیلدهای Baseline Estimated Duration، Baseline Estimated Start و Baseline Estimated Finish را به نمای Gantt Chart اضافه کنید. در این صورت می توانید بهترین حدس ها را در مورد اطلاعات تکمیل شده فعالیت ها مشاهده نمایید. به طور پیش فرض نرم افزار مایکروسافت پروژه برای این نوع فعالیت ها تاریخ شروع پروژه را در نظر می گیرد و مدت زمان برآورد شده 1d? را برای آن ثبت می کند.

این نوع فیلدهای Baseline Estimated برای فعالیت ها باحالت زمانبندی اتوماتیک تفاوتی با فیلدهای معمولی Baseline ندارند. البته برای فعالیت ها با زمانبندی دستی که تمام اطلاعات فعالیت برای آنها تکمیل شده است، این موضوع نیز صدق می کند.





   کانال تلگرام آموزش مایکروسافت پروژه