چگونه می توان مایل استون هایی که دارای مدت زمان هستند را به صورت میله هایی در نمودار گانت چارت نشان داد؟

در صورتیکه تمام مایل استون های پروژه شما دارای مدت زمان هستند و به هیچ عنوان از مایل استون هایی با مدت زمان صفر استفاده نمی کنید. در این بخش می توانید با نحوه ی خلق مایل استون هایی آشنا شوید که مدت زمان را از ابتدای فعالیت تا انتهای آن نمایش می دهند ، در حالیکه الماس نمایشگر مایل استون در انتهای آن ظاهر می شود. برای این کار:

1-     ابتدا وارد نمای گانت چارت شوید.

2-     سپس از سربرگ Format در گروه Bar Styles بر روی دکمه Format کلیک نمایید و از منوی باز شده Bar Styles را انتخاب نمایید.


3-     در پنجره باز شده از فیلد Name باید Milestone را بیابید.

4-     سپس در فیلد From برای Milestone از منوی باز شده Task Start را انتخاب کنید و مطمئن شوید که در فیلد To باید Task Finish انتخاب شده باشد.

5-     در زیر جدول پنجره Bar Styles در سربرگ Bars نیز باید تغییراتی اعمال کنید. بخش Start فیلد Shape باید خالی باشد. بنابراین از منوی باز شده به جای گزینه الماس اولین گزینه را انتخاب را انتخاب کنید.

6-     سپس در بخش Middle تنظیمات دلخواه مربوط به میله نمایش دهنده Milestone را انتخاب کنید.

7-     بخش End باید تبدیل به شکل الماس شود. بنابراین در فیلد Shape از منوی بازشده الماس را انتخاب کنید.

8-     نتیجه تغییرات اعمال شده برای Milestone در فیلد Appearance قابل مشاهده است. این شیوه میله ای را برای فعالیت مایل استون ایجاد می کند که مدت زمان را نیز نشان می دهد و در حالیکه نشانگر الماس مانند مایل استون در انتهای آن ظاهر می شود.


به یاد داشته باشید که این شیوه برای نمایش مایل استون ها از تاریخ شروع تا تاریخ اتمام مناسب است. در حالیکه با این تغییرات نشانگر مایل استون هایی با مدت زمان صفر به نمایش در نخواهد آمد.

 

 

 



   کانال تلگرام آموزش مایکروسافت پروژه